Sıkça Sorulan Sorular

Üretimi sonlandırılmış ürün nedir?

Üreticiler ürün gamlarındaki ürünleri belirli bir süre ürettikten sonra, bazen teknolojik gelişmeler nedeniyle, bazen de size yeni ürün satabilmek için üretimini sonlandırır ve bu ürünleri “Üretimi Sonlandırılmış Ürün (EOL)” ilan ederler. Sistem odanızda, işinizi mükemmel bir şekilde görmesine rağmen EOL ilan edilmiş bir sistem bulunabilir.

Bu sisteme arıza veya yükseltme amacıyla yedek parça satın almak istediğinizde, ürününüz EOL ilan edilmişse,  yedek parça bulamaz ve bazen bozuk bir disk yüzünden bazen de bir güç ünitesi nedeniyle çok ucuza halledebileceğiniz bir sorunu, komple bir sistem alarak çözmek durumunda kalabilirsiniz. Merak etmeyin Tesla yanınızda.

Yenilenmiş ürün nedir?

Pek çok ülkede şirketler, bilişim ürünlerini satın almak yerine leasing kanalıyla kısa dönemli kiralarlar. Kısa dönemli bu kiralama işlemlerinin sonunda leasing firmaları bu ürünleri 3. şirketlere satar. Tesla Teknoloji ve benzer şekilde çalışan şirketler bu ürünleri satın alır, gerekli testleri ve bakımlarını yapar ve tekrar kullanıma sunar.

Yenilenmiş bir ürünün yeni bir ürüne göre performansında herhangi bir farklılık olmamasına rağmen, yeni bir ürüne göre fiyat bakımından çok avantajlıdır. Sisteminiz, taktığınız bir hafıza opsiyonunun yeni mi yoksa yenilenmiş mi olduğunu ne anlar ne de umursar; yenilenmiş bir ürün sadece bütçenizi  korur.

Yenilenmiş ürün tercih etmenin avantajları nelerdir?

Bütçenize olan bariz katkısı dışında yenilenmiş ürün kullanmanın hem ülkemiz hem de Dünya kaynaklarının korunması bakımından önemli yararları vardır. Öncelikle bilişim ürünlerinin üretimi sırasında yoğun sera gazı salınımına yol açar. Elinizdeki çalışan bir sistemin sadece EOL ilan edilmesi nedeniyle atıl duruma gelmesi, sadece bütçenizi sarsacak bir masrafa değil, aynı zamanda yeniden yapılan üretim nedeniyle Dünyamızın kısıtlı kaynaklarına da vurulan bir darbedir. Aynı zamanda ülkemiz ne yazık ki bu ürünlerin üretimini gerçekleştirememektedir ve bu ürünler yine ülkemizde üretilemeyen dövizle satın alınmakta ve başka ihtiyaçlar için kullanılabilecek dövizin yurt dışına kaçmasına neden olmaktadır.

Garanti süreci nasıl işliyor?

Satın aldığınız herhangi bir ürünün arızalanması durumunda, arızalı ürünü bize gönderir göndermez yeni bir ürün teminine başlıyoruz.

Ürün satın aldım, şimdi ne olacak?

Öncelikle bizden bir onay e-postası alacaksınız. Onay e-postasında belirtilen teslim süresi sonunda, satın aldığını ürün adresinize kargo ile teslim edilecektir.

Biz kimiz?

Biz, 2005 yılında kurulmuş, Türkiye’nin başat firmaları, Avrupa ülkeleri, Orta Doğu ve Orta Asya ülkelerine ürün temin eden,  yeni ürünleri 2 yıl garantiyle, yenilenmiş ürünleri ise 1 yıl garantiyle üreticilerden daha uygun fiyatlara adresinize teslim eden kurumsal bir bilişim firmasıyız.

Hangi ürünleri temin ediyoruz?

Komple konfigürasyonlardan network ürünlerine, mining ürünlerinden yedek parçalara kadar çok geniş bir yelpazede hizmet veriyoruz. Sistemlerin çalışması için stoğunuzda tutmanız gereken yedek parçaları, sistem yükseltmeleri için gereken hafıza ürünlerini ve diğer opsiyonları garantili bir şekilde adresinize teslim ediyoruz.

Bizden nasıl ürün satın alabilirsiniz?

İsterseniz sitemiz üzerinden kredi kartı veya havale yöntemiyle direk satın alma gerçekleştirebileceğiniz gibi, sitemizde olmayan ürünleri, özel fiyat istediğiniz ürünleri satış@www.tesla.com.tr adresine mail atarak, size özel tekliflerle satın alabilirsiniz.

Ürünlerin teslim süresi nedir?

Bizden satın aldığınız ürünler 2-6 hafta arası teslim süresine sahiptir. Daha hızlı teslim süresine ihtiyacınız varsa veya herhangi bir ürünün teslim süresini öğrenmek istiyorsanız bize hemen telefon, mail veya canlı mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz.

Yeni ürünleri nasıl üreticilerden daha uygun fiyatlara sunuyoruz?

Bütün büyük üreticiler, ülkelere ve projelere göre farklı indirim oranları uygularlar. Biz Tesla Teknoloji olarak, geniş iş ağımızı kullanarak, ülkemizde uygulanan indirim oranlarından daha uygun indirimler sunulan ülkelerden ürün teminini gerçekleştiriyoruz.

Müşteri haklıdır ne demek?

Biz müşterilerimize inanıyoruz ve satın aldığınız ürünle ilgili herhangi bir problem yaşamanız durumunda sorununuzu hemen çözmek üzere yaklaşıyoruz.

Ürün satın alırken nelere dikkat etmelisiniz?

Öncelikle parça numarasına dikkat etmeniz gerekiyor. Parça numaraları üreticiler tarafından benzersiz olacak şekilde oluşturulmuştur. Aradığınız parça numarasını buldunuz ama emin değil misiniz ya da sitemizde olmayan bir ürüne mi ihtiyacınız var? Hemen bize ulaşın, uzmanlarımız zevkle yardımcı olacaktır.

Kurulum yapıyor muyuz?

Normal şartlarda satışlarımız sadece donanım satışıdır ve fiyatlar sadece donanım satışını kapsar. Kurulum isterseniz, bunun ayrıca fiyatlandırılması gerekmektedir. Telefon veya mail yoluyla teknik desteğimiz her zaman ücretsizdir ve ücretsiz kalacaktır.

Bize nasıl ulaşabilirsiniz?

Bize e-posta yoluyla 24 saat, telefon yoluyla Pazar günü hariç 09:00-18:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.